Gonatt?

Nä inte än riktigt. 
Otto somnade i vanlig tid ikväll men vaknade förtvivlad av mardrömmar vid 21:30. Alldeles svettig stackarn. 
Så han kom inte till ro och kunde somna om direkt. Nej nej. Han fick energi då han insåg att vi var vakna. Så han levde rövare till för ett tag sen. 
Robban söver honom och ligger bredvid honom i hans säng och jag är osäker om de sover båda två. 
Robban ska nämligen va chaufför ikväll och väntar att hans bror ska begära hämtning. Så jag hoppas att han är vaken. 
Vissa kvällar är Otto jätte lättväckt och vaknar så fort Robban lämnar sängen. 
Får hoppas att han är helt däckad nu när Robban ska iväg när som helst. 

Jag är pigg och hittar inte min medicin. Hämtade ut ny burk igår och kan inte hitta den. 
Hoppas att jag inte tappat den på stan???

Nåväl. Ska försöka somna ändå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback