2 dagar kvar

Julafton har aldrig varit så speciell för mig.
Jag har alltid jobbat men nu när vi ha Otto så känns det som att vi vill göra julen speciell för honom.
Vi har valt att sluta ge julklappar mellan syskonen och släkten. Men i år ville vi gärna byta julklappar med Ottos kusiner.
Julen är ju ändå för barnen och självklart tycker jag att Otto ska få massor med julklappar och känna att julen är speciell.. Han ska få fira jul med kusinerna (i år blir det min storasyster m familj) och inte behöva vara ensam barn på julafton.
Det är vi nog många som vet hur tråkigt det är..
Så det ska vi undvika! :)
 
 
Några julklappar har Otto redan fått..
Ett kök och en fotölj av mormor och en bob av farmor..
Som han ÄLSKAR!!! 
Nu förstår han ju ändå hur man öppnar paket och att det är lite spännande och roligt att få sånna överraskningar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback