regnoverall

Sitter och funderar på att köpa ett regnställ åt Otto.
Men jag vill att han ska ha det i höst och i vår.
 
Han har storlek 74/80 nu. Eftersom han är 76cm så är 80 fortfarande stort på honom. Men i höst kommer det nog bli perfekt.
Därför är det så svårt nu att bestämma om jag ska köpa storlek 80 86 eller 90?
Hittade en skitsnygg overall på Ellos.se men den finns antingen i storlek 80 eller 90? 
Kommer 80 bli för litet för våren eller kommer 90 vara enormt både i höst och i vår?
 
 
Detta är overallen som jag funderar på...
Har en rabattkod nu som ger 50%. Vilket skulle vara toppen!!
 
H&M har en overall som bara är ett skal som är vind och vattenavvisande.. Den är också fin (men enkel) och jag har rabattcheckar som skulle göra den jevligt billig..
Har även en rabattcheck på Kappahl på 20% men de verkar inte ha något snyggt.
 
Denna finns på H&M.
 
Imorgon ska jag till Luleå med Jenny Roslin så kanske jag hittar något där. Annars beställer jag nog från Ellos. Men VILKEN STORLEK???
Fan så svårt..
 
 UPPDATERING.
 
Den snygga overallen från Ellos går det ej att använda rabatten 50% på.. SÅ det gjorde ju det hela mycket enklare.
Dock så finns det en overall som jag blivit tipsad om.. Den kostar 449kr och finns i storlek 86.
Med rabatten blir det endast 224,50kr.
 
 
Det är denna overall! Jättefin den med. Men jag ska som sagt kika på stan i luleå imorgon om jag hittar någon annan. Hade nämligen velat ha overallen till veckan då jag åker till Hemavan med palten och Britt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback