Onsdag = fredag

Eftersom Robban tar ut pappadagar torsdagar och fredagar fram till slutet av Oktober så betyder onsdagar att resten av veckan blir familjemys! Fruktansvärt skönt! :)
Denna vecka kommer säkert bli annorlunda bara för att vi måste riva altanen.. automatiskt blir det så att jag är inne med Otto när Robban river..
Jag skulle gärna hjälpa till men då Robban är så duktig så är det enklast att han tar den biten!
Igår kom Micke hit och hjälpte till att flytta grillen och altanmöblerna till garaget.. Sen kom även Tobbe hit och hjälpte till att riva ner altantaket.. Så nu syns det att det verkligen är på gång..
Bygglaget är just nu och byter tak hos pappa... sen kommer dem till oss.. De har börjat idag så de kommer nog börja hos oss i mitten av veckan skulle jag tippa.. Om de nu inte är suuupersnabb!
 
Ikväll får jag lite egentid.. ska på bodypump kl 17:30.. Har även bokat bodypump imorgon kl 19:45.. men det vette tusan om jag kommer orka det.. fick så sjukt mycket träningsvärk i benen förra veckan.. så vi får se hur jag gör imorgon! :) Vill ju inte lasta mindre tungt på stången ikväll bara för att jag ska träna imorgon också! :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jo jag tycker den fungerar riktigt bra! Man får ju räkna med kladd, men det får vi nog göra hädanefter ;) Jag har varit så rädd att han ska sätta i halsen, så jag tycker verkligen om denna, Kevin tycker det är roligt också, fast det smakar konstigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback