Fredag igen

Onsdag kändes som fredag och idag känns det som fredag igen!
Så skönt att kunna ha två fredagar i veckan! :)
Fredag betyder ju ändå ledig, fritid... Robban är inne på sin andra lediga dag och har två hela dagar kvar att vara ledig!
Just nu är det hemskt mycket jobb med nya stuion.. beställa saker, välja namn på studion, köpa nytt, bygga och måla.. Inte så kul för oss (jag och Otto) då pappan är upptagen.. Men det handlar ju bara om en kort period..
Nästa helg ska vi till Ikea och inhandla alla möbler som ska till studion! Det kommer bli kul. Vi hoppas dock att någon stark människa vill följa med och hjälpa till att bära eller "passa" Otto.
För om jag och Robert ska bära, lyfta och lasta in allt i bilen så kommer nog Otto inte vara så nöjd på oss.. Någon av oss måste underhålla honom! Jag gör gärna det men jag lyfter och lastar gärna grejjerna. Det är ju lite träning bara det! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tant Linda kommer =)

2012-09-22 @ 10:01:08
Postat av: Anna Samuelsson

Nämen, ska han öppna eget eller?

Svar: Ja det ska han! i slutet av oktober!
PEAKEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback