viktnedgång

Ringde till BM för kanske en månad sen och frågade vad min maxvikt var. I vecka 33 vägde jag mig och blev helt knäckt då jag insåg hur tung jag var. Jag vet att man inte ska bli ledsen över sin vikt när man är gravid men jag blev jätteledsen.. rent utav sjuk. Fick gå till psykiatrin och prata med en kvinna eftersom jag började hantera min nutrition dåligt... Jag fick sista tiden inte veta vad jag vägde, så när jag ringde BM så ville jag veta min maxvikt för att bli glad över hur mycket jag tappat.. Men tyvärr så hade hon inte skrivit upp min vikt.. Blodtryck och övrigt var uppskrivet.. Så tyvärr har jag ingen aning om vad jag vägde. Men jag är då nästan säker på att jag gick upp närmare 20kg. Nu är jag 5kilo från min inskrivningsvikt. Så jag får glädjas åt att jag TROR att jag gått ner 15kilo. Min målvikt är inte min inskrivningsvikt, utan ytterligare 6kilo. Så man kan säga att jag vill gå ner 11kilo. Jag hoppas att nå dit om 11 veckor.

Kommentarer
Postat av: jonna

Ja du får kolla på den sista hon skrev upp och utifrån det uppskatta kanske! :) ja jag gick upp strax under tjugo och har också typ fem kvar ;) dock så kommer inte ett per vecka funka för mig då jag äter vanlig.. Men lycka till!! Starkt jobbat.. 11 v blir typ jul eller början nästa? :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback