stolt!

Känner mig rätt stolt över mig själv!
Jag har bakat huuuur mycket som helst och idag har jag bjudit på fika men inte ätit nånting av det själv!
Känns såå bra! Jag dricker mina shakear och äter frukt och frukost! 
Har förra veckan gått ner över 2 kilo och hoppas på samma resultat denna vecka!
Vill inte hålla på med denna diet för länge, men om jag går ner lika mycket den här veckan så kommer jag nog vilja fortsätta nästa vecka också!!
Eftersom jag mår bra och får sånt bra resultat så kommer jag nog vilja få gå ner i alla fall 6 kilo med den här dieten.
Jag har ett delmål som jag hoppas nå imorgon.. jag borde göra det.. Ska inte hoppas för mycket.. Men jag håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad duktig du är? Jag blir nyfiken, vilken shake dricker du? Jag har svårt att få ned de flesta.

Svar: Jag dricker naturdiet smaken kaffe latte!! JÄTTEGOD! :D
PEAKEN

2012-10-15 @ 23:11:49
Postat av: Lillsis

Imponerad att du klarade av att inte fika när alla andra gjorde.. du har bättre psyke än din lillasyster ;) du är så duktig!!

2012-10-15 @ 23:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback