shake shake shake

Eftersom vi käkade på McDonalds igår så har jag bestämt mig för att ge viktminskningen en liten skjuts.
Kommer att äta frukost och shakar till veckan! Frukt och nötter till mellanmål om jag blir sugen!
Tjuvstartar redan idag!
Åt frukost imorse (äggröra) och en shake till lunch. Fikade ingenting på dopet och ska nu dricka en shake till middag! Jag har köpt hem Naturdiet shakear i smaken kaffe latte som smakar MUMMA!
Så jag hoppas att det ska hjälpa mig att droppa några/något kilo i alla fall. Jag har stått still nu i vikt i några veckor nu och det känns INTE bra!
Jag är av den sorten som INTE förespråkar shakear, och väljer istället att träna och äta bra mat. Men eftersom jag gjorde illa ryggen förra veckan så har jag inte kunnat träna hela veckan, och på det har jag inte ätit speciellt bra mat heller!! Så nu ska jag prova dricka dessa kaffe latte shakear i en vecka, kanske längre. För att ge kroppen en liten chock! Sen när jag kommer igång med träningen och mår bättre så ska ja lägga upp kosten bättre också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback