kämpar med min havregrynsgröt

Ja, jag kanske är knäpp.
Men jag avskyr havregrynsgröt, ändå så kämpar jag och försöker lära mig att äta det.
Det är ju så nyttigt!
Idag gjorde jag det fjärde försöket och jag fick inte kväljningar den här gången.
Jag har tidigare gjort gröten för kompakt.. Nu gjorde jag den lösare, blandade i kanel och lite socker. Det blev helt okej.
Pricken över i:et var att ha lemon curd på gröten.
En liten portion, men jag blev nöjd efter den.
Ska nog prova det imorgon till lunch igen. Så småningom kommer jag väl att börja tycka om det?

 
Jag firar idag att fastän jag har druckit EN eller TVÅ shakear denna vecka, (resten vanlig mat) så har jag gått ner i vikt!
Hoppas att jag hinner tappa 2kg innan vi åker utomlands. Har som fått för mig att jag vill ha "hunnit" gå ner till den vikten, innan vi åker!
Jaja vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback