operation

Idag har jag fått hem ett brev från Norrlands Läns Landsting.
Den 12/12 ska jag opereras.
Jag ska då få ta bort min tredjebröstvårta/körtel under armen!
Den som besvärade mig under graviditeten samt svällde när mjölken rann till.
Den var alltså inte bara hormonell, den var rent ett bröst! Med mjölk!
Fyfan så hemskt! Många tycker att det varit läckert eller unikt! Jag har bara tyckt att det varit jobbigt!
 
 
Här syns den under vänstra armen.. Till höger på bilden..
Det har alltid varit som en klump där och jag har bara skojjat om att det varit min tredje bröstvårta.. Och alltid trott att det varit en fettansamling.. Så det har varit ett komplex i alla år.
 
Men ska jag bli av med den! Om det blir ett ärr, det skiter jag i. Bara jag slipper besväras av den 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Förstår att du tycker det är jobbigt. Lycka till på operationen, det kommer säkert bli jättefint!

Svar: ja jag hoppas det!! Tack :D
PEAKEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback