Söndag morgon

Har redan varit vaken 2h 30min.
Hunnit med massor redan på morgonen!
Känns skönt att utnyttja morgonen och vara effektiv..
För att sen kunna slappa resten av dagen! Om det nu skulle vara så att vi vill det! :)
Igår köpte jag ett sånt där hjälpmedel för att göra en hairdonut. Hårbulle eller vad vi kallar det på svenska..
Köpte den på Kicks..  Och det tog mig kanske 10sekunder att fixa frippan..
Satte upp håret i en hög svans.. Snurrade fast "hjälpmedlet" och nålade fast håret med 2 hårnålar..
Tadaaa!!
Försöker hitta en tutorial på youtube men jag vet inte riktigt vad den heter.. den som jag kallar hjälpmedlet..
Det är inte en såndär bulle som många har eller sån som du kan göra hemma med en socka..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har gjort en sådan med en socka.. men jag kan då för tusan inet förstå att det tog två hårnålar och två sekunder att göra?

Jag satt säkert i 10 hårnålar och det tog nog 10 minuter för mig att få den någorlunda bra? jag är sämst!



Kan du komma hit och hjälpa mig? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback