Snurrig

Jag tror att jag håller på att bli tokig!!!!
Det känns som att jag aldrig kan hålla reda på nått eller komma ihåg nått nu för tiden.
Hormonerna har gjort mig dement! Hur ska detta gå??
Som t.ex på jobbet kan jag komma på mig själv att jag bara står helt stilla och GRUBBLAR hårt över vad var det nu jag skulle göra sen???

Om halva personalstyrkan har gått och fikat, sagt till mig vad som är kvar att göra.. så kan jag glömma bort det HELT för några sekunder.. Sen kommer det tillbaka..
Det är faktiskt riktigt jobbigt..
Eller nu på morgonen t.ex..
Jag har suttit vid mitt sminkbord, gjort min bas och ska sen börja med mina ögonbryn..
VAR är min ögonbrynspenna? Min favorit ???
Helt jäkla borta..
Jag vet att jag har flyttat den från ögonbrynslådan... MEN VAR I HVETE ÄR DEN NU DÅ???
Jag hoppas verkligen att det är hormonerna.. för annars blir jag jevligt orolig!

Kommentarer
Postat av: jonna

Shit vilken mage du har fått gumman!! Alldeles för länge sen vi såg, dags att ses nu! :) puss

Postat av: Sofia

Fiiiin mage sötnos!

Ja den är jätte fin, och sköööön!!

tobbe somna på den häromdagen och sa att det var den skönaste kudden han sovit med :P haha!



Jasså? ;)

Förresten, kan du skicka eran adress till mig på facebook!

2012-03-02 @ 10:29:31
URL: http://littleword.blogg.se/
Postat av: lillsis

snygging!!!

2012-03-04 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback