nya projekt på G

Källaren är ju på G. Bara taket som fått sig några smällar.. vet inte hur vi gör där, men det löser sig..
Och sedan golvet som ska målas.. sen är det så gott som klart..
Men jag har ett nytt projekt på G.
Jag vill bli klar med Walk In Closet.. Speciellt min sminkhörna.
Vi borde till veckan få hem våran skjutdörr och med den uppsatt så kommer vi nog nästan säga att det rummet är klart..
Men det är lite småfix kvar..
Jag ska köpa små hyllor och placera mina ögonskuggor på dem..
Vet en bekant som gjort så och det ser så snyggt ut.. Så jag vill ha så jag med! :)
Väggarna är nu mer vita i källaren!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ni är verkligen duktiga som grejjar som ni gör.

S: Jasså tror du det e en tös? :P hehe jag vet svaret men jag vill avvakta med att dela med mig i bloggen.. det kommer nog längre fram! :P



det var en söt sida :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback