längtar

Kanske lite för tidigt att börja planera och köpa redan nu.... Men jag är så sugen att köpa nya löparskor.
Eller tja, träningsskor som jag ska använda när jag är ute och promenerar med barnvagnen.
Jag har varit inställd på att köpa Reebok easytone men nu börjar jag fundera över det övriga utbudet.
Jag vill ha en BRA sko.. Men inte bara en vanlig svart sko. Vill att den ska vara snygg också! :)
Gärna färg..
Eller kanske denna som ser lite lyxigare ut ;)
Eller nån rolig färg.. som denna?

Kommentarer
Postat av: lillsis

Nike!!!!

2012-03-06 @ 18:07:23
Postat av: Jessi Fox

Jag håller med ovan.. Nike :D



Jag köpte ett par svarta/rosa som jag använt typ 6 gånger. Kommer nog inte göra det igen efter allt jag har hört och hur dom känns. Men om du är intresserad ändå kan du få köpa mina 37or för en slant ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback