Rabarbersaften och dålig planering

Igår kokade jag saft på två kilo rabarber.
Det har stått och dragit i ett dygn och idag skulle jag hälla upp det i flaskor. Inga flaskor hemma och ingen affär öppen. Har hällt upp saften i matlådor och får lov att Tina upp saften imorgon när jag köpt flaskor.
Vi smakade av den ena saften idag. Rabarber och kanel, jevligt god!!!


Frida Johansson, min barndoms vän har flyttat hem över sommaren vilket är toppen!!
Hon kikade förbi här i eftermiddag och vi surrade bort tre timmar :)
Jag fick en söt ros också som nu står så vackert i köket.
Vi bokade in en grillafton för morgondagen.
Allting är inhandlat redan.
Till efterrätt blir det punchrullar :)


Kommentarer
Postat av: Lillsis

snart kommer lillsyrran också hem och myser med er:)

2012-06-07 @ 18:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback