pinsamt för mig eller henne?

Måste få dela med mig av dagens fräcka händelse.
Jag var med Britt på Indiska där hon träffade en kvinna som hon brukar träffa på mornarna med hunden. Jag vandrade i butiken men hörde hur Britt berättade att hon gick på nålar för hennes barnbarn kan komma vilken dag som helst nu.. När jag närmade mig och Britt presenterade mig som: Ja, det här är min dotter.
Så vänder sig kvinnan mot mig och säger, jaha, så du ska bli moster.
Jag: VA? Nej jag ska bli MAMMA. Lutar blicken neråt på min ENORMA mage
Kvinnan: Jaha, oj men nog var magen liten. (kvinnan känner på magen) eller ja, den är ju stenhård.


HUR ska man tolka det? Pinsamt för henne eller för mig?
Ser jag ut som att jag bär på en jävla ölkagge eller?

Kommentarer
Postat av: J

Pinsamt för henne!!

2012-06-25 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback