Lördag och solen steker

Hela förmiddagen har vi varit ute!
Britt är här och hjäper till med målningen av huset. Robert ser jag knappt till för han är riktigt effektiv.
Jäklar å! :)

Sara, Edward och Andre har varit här. 

Jag Sara och Edward tog oss en promenad runt kvarteret. Det gick faktiskt bra. Bebis ligger långt ner så jag känner honom för varje steg jag tar.
Familjen fick med sig ett gäng rabarber hem också. Vi har ju så fruktansvärt mycket rabarber!
Det räcker till och blir över kan jag lova!

Nu har jag dukat för sommarlunch ute på altanen. Vilar benen i soffan nu medan jag väntar på att pastan ska koka klart.
Tonfiskpasta blir det idag. En favorit på sommaren!
Lätt och gott..


Sockerärtor
Körsbärstomat
Krispsallad
Tonfisk
Pasta 
Valfri sås
Riven parmesan.


MUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback