leta

Ibland går det att tyda sina drömmar faktiskt.
Igår innan vi somnade så frågade jag mannen i mitt liv om hn hade tagit min mobilladdare till studion.
För min är helt borta. Jag har laddat telefonen i bilen samt i högtalarna här hemma.. Heter det dockstation?
Han hade inte tagit min laddare, så någonstans i huset ska min laddare ligga..

Hela natten i min dröm så har jag varit designer och köpt på mig massor nytt snyggt som andra designers gjort.
Jag hade köpt en jättefin dyr klänning som jag inte hittade någonstans.
Så hela natten har jag varit upprörd och sprungit runt och letat denna klänning..
Måste ju vara så att jag egentligen känner kanske lite panik över att jag inte har hittat min mobilladdare!

Laddaren till systemkameran är också spårlöst försvunnen.. 
OM jag orkar så ska jag vända huet upp och ner och hitta laddarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback