gu bannat

Frukost på Andgatan är inte fy skam.
Rena rama hotellfrukosten.
MEN som höggravid så orkar man inte trycka i sig lika mycket som man vill..
Jag är jätteledsen.
Har ätit EN skiva färskt nybakat bröd, en LITEN tallrik fil honung och solroskärnor, druckit 2 glas apelsinjuice, EN kopp hallnbladste, och jag kämpar i mig några melonskivor..
LÄS hur mycket vätska det är egentligt.. inte så mycket MAT..
Förut skulle jag kunnat orka allt detta LÄTT...
Men nu tar det visst hela morgonen!
Men det ä mysigt!! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fast när bäbis har kommit å du ammar så orkar du allt det där X 4!! ;) Förstår inte hur mycket jag kan äta, äter som en man! :/

2012-06-09 @ 10:43:35
Postat av: Anna Samuelsson

Ja det börjar bli ont om plats! Nära nu! När börjar din karl att jobba på måndag? Pratat med han om en cover up men är nu sugen att köra mexican scull tatueringen på armen istället. Så tänkte kika förbi dom på måndag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback