lista

Har blivit utmanad av Josefine
1. Vad gjorde du för 10 årsedan?
Trånade efter Robban.. Vi var båda upptagna och träffades igen för 3 år sen.
Idag är han min man och ska bli far till mitt barn!

2. Vad gjorde du för ett årsedan?
Levde ett halt annat liv... känns det som..
Bodde i lägenhet, skulle till sommaren köpa in i ny större lägenhet, festade och åkte snowboard!
Jobbade som en tok!
3. Fem snacks du gillar!
Morötter och gurka och dipp
vaniljglass med oboy
nötter
sura godisar
choklad
4. Fem sånger du kan hela texten till!
Elton john - your song
Green day - basket case
Lily Allen - I princip alla hennes låtar
hmmm jevligt svårt
5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär!
Renovera huset
Köpa sommarstuga/hus i någon skidort samt i något varmt land
Köpa Båt
RESA
skulle nog köpa en till bil.. eller två nya bilar.. bara för att jag hade råd.
6. Fem dåliga vanor!
Lite av en ordmärkare (när det gäller stavning)
Tvångstankar.. t.ex måste plinga i vindspelet/mobilen som hänger ute på gården, varje gång jag går förbi det
Dåligt minne
Dålig på att ljuga.. ibland kan det vara bra
Får låtar på hjärnan.... sjunger samma låtar varje dag i flera månader...
7. Fem saker du gillar att göra!
make up. (kolla tutorials, sminka mig, sminka andra, leka med smink.. you name it)
Sova
Shoppa
Träna
fota
8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa!
Kroppsstrumpa
boa
magtröja
Mintfärgade kläder
galonbyxor
9. Fem favoritleksaker!
Systemkameran
Mitt smink
Snowboard
internet (i datorn och telefon)
Inlines
10. Fem personer jag vill gör denna utmaning!
Alla som känner sig sugna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback