UL dröm

Drömde inatt att vi var på ultraljuds undersökningen.
Jag fick pinka i en mugg, sköterskan stoppade ner en sticka. Och efter ett tag kom det ut tre bilder på bäbis.
Tre st 3D bilder. Men vi såg ju inget kön så vi sa att vi var missnöjda och skulle behöva åka till Umeå och ta reda på det. Sköterskan chansade och tyckte sig se en snopp. Men hon var snäll och sa att vi fick ta ett till prov om jag kunde kissa. Självklart kunde jag det.
Jag och Robert ställde oss upp för att gå till toan, när jag vänder mig om så ser jag Robert naken. Han går och bär på en filt sprittsprångandes naken i korridoren på sjukhuset.
Han förstod inte att det var fel och det fanns ingen anledning för honom att klä av sig.


Sen vaknade jag med så hög puls så att sängen skakade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback