Stackars

Lillgumman är sjuk.
Katten alltså..
Imorse hade hon kräkits på badrumsmattan.. Robban skrubbade upp den innan han drog på jobb..
Jag var en liten stund på stan och när jag kom hem så har hon spytt på sängen..
Överkastet, påslakanen och täckena måste tvättas.. Men katten verkar vara glad.
Undrar om hon har nå magsjuka eller nå cancer i magen.
Lillgumman är ju ändå 10 år..
För några veckor sen hade hon ju sprutlackerat kattlådan, spytt och skitit lite överallt i huset..
Sedan dess har hon mått bra fram tills nu.. Så jag hoppas att det bara är nån släng av magsjuka.
Har i alla fall ringt veterinären och bokat en tid för undersökning..
Fick även tips om att ge henne dietmat..
Så nu kokar jag fisk och har nyss kokat ris åt henne.. fyllde även hennes matskål med gurka nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback