hårproblem

Eller jag kanske inte kan kalla det ett problem.
Men mitt hår har alltid varit besvärligt på så sätt att luggen alltid blivit så fet.. tvättar jag håret/luggen på morgonen så kunde den vara fet igen på kvällen.
Nu tack vare graviditet så har jag märkt stor skillnad på mitt hår.
Som tex nu i helgen.. I torsdags kväll så duschade jag och lockade håret..
Håret har varit jättefint ända tills idag. Nästan 4 dagar alltså!!!
Det har aldrig hänt förut.
Skulle vara skönt om detta håller i sig.. Att bara behöva tvätta håret var fjärde dag skulle vara som en dröm.
För då vet jag att håret mår bra!! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mitt hår var jättefint när jag väntade Astrid, men iom amningen så började jag tappa sjuka mängder hår. Nu, 10mån senare, börjar äntligen mitt håravfall lugna ner sig, o det ter sig som så att det är stubb av nyutvuxet hår :-) Det är givetvis inte så för alla, men det är ganska vanligt med håravfall efter en graviditet :-)

Postat av: Sofia

Men snygging ;)

2012-01-30 @ 20:12:35
URL: http://littleword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback