Koop - come to me

Min beställning är påväg hem till mig!
Förhoppningsvis har jag redan beställningen på onsdag skulle jag gissa!
Längtar som tusan!!!
Egentligen skulle jag haft en delad tur idag och om jag vore mig själv(?!) så skulle jag ha chansat och åkt på jobbet nu kl 16.
Men efter jobbet kl 12 så kikade Linda förbi och fikade en semla med mig. När hon skulle åka så kände jag hur migränen hade smygit sig på, så jag tog min migränmedicin och lade mig under filten i soffan.
Men efter att ha legat en liten stund så började jag må så fruktansvärt illa. Spyfärdig och yr. klockan var då närmare 14 och jag förstod att om jag skulle försöka ligga kvar så skulle jag antingen börja spy eller inte hinna börja må bättre innan jag skulle börja om att jobba kl 16.
Så jag ringde och sjukanmälde mig. Och tacksam är jag NU för det.
Jag gick ner i källaren där det är lite svalt och jag lyckades somna för att vakna nu för en stund sen och må något bättre.
I vanliga fall skulle jag inte ringt och sjukanmält mig, försökt vila för att när väckarklockan skulle ringa kl 15, känna att jag inte mår bra alls och då inte våga eller vilja ringa och sjukanmäla mig så sent. Skulle provat jobba och kämpat mig genom kvällen för att sen inte kunna sova på natten och istället stanna hemma sjuk imorgon.
Det har hänt förut.
Men ska inte vara för snål. Lyssna på kroppen!
Men nu ska jag i alla fall försöka slänga i mig någon middag

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: yes det är mamma byxor, finns på H&M..



krya på dig!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback