förändring

Idag fick vi hem en ny katalog från MIO,.. med den var även ett erbjudande på om vi handlar för minst 500:- så får vi 250:- rabatt.. MYCKET bra tyckte jag och började fantisera över vad vi kunde behöva..
Kom på en enormt bra idé.
Köket kanske skulle få sig ett lyft om vi byter kökslampan och flyttar matsalsbordet från vardagsrummet till köket.
Och kaffebordet som står i köket kanske skulle passa snyggt i vardagsrummet med ett par nya stolar.
The key är de nya stolarna.
Funderar på att köpa 4st nya stolar.. Antingen att ha kring det lilla bordet.. eller att ha på ena sidan av matbordet... och på andra sidan sätta en bänk.
Vi möblerade om och bestämde oss för att hejn blir ju kanonbra! Vilket jevla lyft!!

Före ommöblering


Vardagsrummet före



Slutresultat
Liten förändring, men stor skillnad va :) Vi är helnöjd!!
köket:
Köket efter ommöblering

Tanken är att vi ska köpa dessa stolar + en Bjursta Bänk från IKEA!
Stolarna kommer förhoppningsvis passa riktigt bra ihop med vår orangea lampa i vardagsrummet.. PLUS att de kommer passa snyggt till matbordet..
Köpte denna väckerklocka till sovrummet.
Kanske använder den.. eller så gör jag det inte.. tycker hur som helst att den var SNYGG!!

Kommentarer
Postat av: Kia

Snyggt!!! :) Vart har du hittat gardinerna i köket?? :)

2012-02-28 @ 20:49:02
Postat av: Anonym

SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGGGGGGGT

2012-02-29 @ 09:21:09
Postat av: Sofia

Jätte fint! Nu tycker jag bara att det fattas en matte i köket under bordet, och jag vet exakt vilken!!!



Tror matten heter stockholm och den är från IKEA, svart och vit. Så jädrans snygg! Jag har tänkt på den till vårat vardagsrum.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback