Onsdag

Robban har gjort sin arbetsvecka och är nu hemma med oss resten av veckan!
Det känns så skönt när det äntligen blir onsdag.
Han jobbar bara måndag tisdag onsdag och är hemma med oss 4 dagar i veckan! Helt fantastiskt bra tycker jag och Otto! :)

Ikväll har vi varit ute i bergsviken hos Mathilda Elina och Pär igen!
Jag skulle hjälpa Elina slinga håret igen men vi färgade hela håret istället. Om jag hade hennes kvalité på håret så skulle jag fan provat bli helblond direkt. Men nu har ju jag färgat flera varv svart före, så det skulle aldrig gå. Sen passar jag nog inte som blondin.
Har däremot börjat vänja mig och riktigt gilla min hårfärg som jag har nu. Vilket är riktigt roligt då jag aldrig gillat att ha ljust hår.

Imorgon ska vi kliva upp tidigt.. eller tidigt för att Otto i alla fall. Han sover ju vanligtvis till 11:30-12:00 men nu ska vi gå på Nolia kl 10 imorgon bitti. Förhoppningsvis sover han i vagnen.
Kl 13 ska vi på besiktning på BVC. 2 veckor sedan han mättes och vägdes.
Jag gissar att han är 56,5 lång och väger 4600 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback