byxjakt

Otto har varit "dålig i magen" igår, inatt och idag. Har brukar bara bajsa en gång per dag. Men igår tror jag har poopade 5 gånger, inatt 2 gånger och idag ca 7 gånger.. Nånting är det på tok.
Men jag ringde cederkliniken idag och fick veta att det är helt normalt. Robert håller på att bli förkyld så Otto kan lätt ha fått en liten bakterie av honom kanske.. Hoppas han slipper bli förkyld..

Vi skulle träffas, Jenny Frida och jag på stan idag. Så jag lämnade Otto hemma med Robert. Tanken var att jag skulle fått in föräldrapenningen och att jag skulle köpa mig ett par jeans/byxor som passar. Men eftersom jag inte fått in pengarna idag, de kommer på måndag, så blev det inget byxköp..
Imorgon ska vi åka till Luleå och jag hoppas hitta ett par billiga brallor som passar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback