som en klocka

Inatt har jag sovit lite bättre än de senaste nätterna.
Vaknat samma tider som vanligt.. men ingenting utöver det.
Jag gick och la mig cirka 22 tiden och fick sova fram till 00 då jag hörde att Robban gick och la sig.
Somnade om för att vakna igen kl 03.. Då är det bebis som väcker mig.. Kommer förmodligen bli en av de tiderna som jag ammar på natten..
Somnade om igen ganska snabbt för att sedan vakna närmare 6 tiden då Dimma kommer och myser med mig.
Hon är så himla mysig då hon kommer tidigt på morgonen och pratar med mig och myser bredvid mig.
Jag skulle kunna kliva upp den tiden men det känns alldeles för tidigt, så jag brukar ligga kvar till 07:00-07:30-08:00
därikring. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback