när inte badkaret hjälper

Har inte riktigt haft tid att vila ryggen alls idag.
Låg kvar i sängen riktigt länge idag.. Vaknade kl 06 men låg kvar i tre timmar till.
Efter frukosten har det varit full rulle på mig... tyvärr
Jag vet att jag inte orkar men ändå försöker jag.
aja, har ätit lunch på stan med Britt..
Vandrat i affärer med lillsyrran, bjudit på fika hemma (Macke Abrahamsson har varit här å gaddat sig hos Robban), handlat med lillsyrran för att kunna grilla..
Nån gång efter 19 for syrran hem och jag la mig på soffan.
Ryggen mår INTE bra, så jag tappade upp badkaret.. Men denna gång hjälpte det inte alls.
Annars är badkaret det bästa mot värken...
Men nu återstår bara sängen!
.
Tycker ändå att denna fredag den 13nde har varit kanon!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback