helgen

Gjorde misstaget IGEN!
Igår gick vi på stan och shoppade på dagen.. på kvällen jobbade jag 15:30-20:30..
Min rygg var helt förstörd. På slutet av arbetspasset så gick det himla tungt..
Sedan när jag kom hem så gick jag och la mig i sängen direkt..
Somnade utan problem.. Men vaknade vid 00 och kände att ryggen inte alls var nå rolig.
Somnade och vaknade av och till resten av natten..
Trillade runt som en hal ål i sängen HELA långa natten!
Kändes jevligt drygt eftersom jag började jobba 06:30..
Kvart i 6 klev jag upp och fick med mig Robban faktiskt. Vi åt frukost tillsammans innan jag drog iväg till jobbet..
När övriga arbetskamrater kom till jobbet kl 7 så kände jag hur jääääävla trött jag var.
Jobbade 5 timmar men på de 5 timmarna så fick jag sätta mig ner och vila 3-4 gånger, få ryggen kändes överkörd!
Note to self.. Gå inte på stan före jobbet!
Eller försök att ta det så lugnt som möjligt innan jobbet!
Här berättar jag öppet om hur jag mår och hur det går i min graviditet ..
Även fast det ofta är ryggont eller tungt så är det faktiskt så jag mår.
Är inte negativ för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback