heeeej sammandragningar

Försökte vila en stund efter jobbet men det gick tyvärr inte..
Robban ringde då han slutade och vi bestämde att vi skulle mötas i stan.
Jag behövde mer järntabletter och vi behövde köpa nya bokstäver till brevlådan.
Tror det är brevbäraren som nöter bort våra bokstäver..
Väl inne i gallerian så hittade jag mig ett halsband som jag kan hänga mina ringar i..
PERFEKT.. nu slipper jag oroa mig för att ta på mig ringarna och kanske svälla så jag måste in på akuten och klippa av dem... Nu hänger de i stället runt halsen
Ett vanligt flätat svart band!
Jag handlar aldrig eller sällan på Vero Moda men idag bestämde jag mig för att jag visste att jag skulle handla nånting där..
Jag köpte en underbar vårjacka som RYMMER MAGEN!! Helt fantastiskt!! Och en snygg turkos sjal med pippifåglar på.
Sen blev det även ett köp på Vila.. en grå kofta.. superskön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback