easytone

Igår beställde jag mina toningskor som ska hjälpa mig i sommar.
Många promenader med barnvagnen kommer det att bli. Förhoppningsvis!
Har tittat på dessa skor LÄNGE nu.
Kan inte slita mig från färgerna.. Tycker det är så uppkäftigt med "synliga" skor!
Har även provat dem på team sportia så jag vet att storleken passar!
Klickade mig in på prisjakt och såg att Sportamore sålde dem till lägst pris.
Tror inte att jag kan hitta dessa skor under 1000lappen någon annan stans!
De kommer till mig nu i veckan och de kostade mig bara 907kr

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag köpte mig sånna skor men vita i Luleå på team sportia på rean ;-) dock har ja inte kunnat börja använda dom än, men snart hoppas ja

2012-04-18 @ 07:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback