bra dag fast ändå en av de sämre

Dagen började bra med härlig frukost, som vanligt iofs..
Men efter det så bröt jag ihop.
Jag sorterade bland papper och gamla räkningar som skulle in i min pärm för 2011.
Hittade den ingenstans. Böjde mig ner och letade i de låga skåpen, ställde mig på tå och rotade i överskåpen, sprang i trappen och letade överallt! SATAN så tungt. Robban hittade till slut mina pärmar men då hade jag redan hunnit bryta ihop. Allting känns så jevla tungt.. då man inte ens kan "arbeta hemma", har massor ansvar med INGET minne!! Jag kommer verkligen inte ihåg nånting nu för tiden.
Det känns verkligen skitjobbigt att inte vara som jag brukar!
Att allting har förändrats och gravidminnet gör mig knäpp! Jag gillar att ha ordning.
Men då jag varje dag tappar bort telefonen och aldrig kommer ihåg nånting så är det inte alls lätt att ha ordning och reda!
Skulle ju egentligen på 2 kalas idag. Men jag orkade bara med ett.
När klockan började närma sig och vi skulle iväg till Robbans brorsdotter så mådde jag inte alls bra.
Kände att jag kunde börja grina när som helst!
Skickade iväg Robert och sa att han kunde hälsa att: Sofia har ingen bra dag idag. Hon mår inte nå bra.
Då kunde jag inte hålla tårarna tillbaka.
När Robban kom hem igen så kände jag mig något bättre så vi åkte iväg och firade Enya 2år.
Vi stannade inte länge, för klockan hade hunnit bli sent och vi var bjudna på middag hos Britt kl 16:30.
Där har vi varit tills för en stund sedan.
Nu görs det kullerbyttor i magen så jag ska lägga mig ner och njuta av lillflamset i magen!
Hoppas på en bättre morgondag!

Kommentarer
Postat av: jonna

Kul att du orkade med Enyas kalas iaf! :) Sen har man ju även sämre och bättre dagar. Kraaam :)

Postat av: sofia

Stor kram!!

2012-04-22 @ 22:31:22
URL: http://littleword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback