Tisdag

Har enligt mitt schema lagt korta dagar varje tisdag!
Helt lysande tänkt där!
Jag har inget speciellt på tisdags dagarna.. Men varje tisdagkväll är det ju Step på korpen..
som jag inte vill missa..
Nu går i och för sig mitt kort ut på fredag men jag planerar att köpa ett nytt då också..
Gulan är i Pite så jag passade på att bjuda hem henne på kaffe och surr.
En hel del har ju hänt sen vi sågs sist (på bröllopet)
När hon hade åkt så tog jag hand om lite tvätt och har annars inte gjort ett dugg!
Jo, bytt om till träningskläder!
Träningen börjar 18:30 men Linnea ska kika förbi en sväng innan så jag tänkte slippa behöva byta om då hon är här..
Rena lyxen idag då jag får skjuts till Korpen med Linnea och skjuts hem av Jonna! ;)
Ibland har man det riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback