regn

Idag regnar det.. igen!
Ska jobba 10-15:30 idag och det känns ju lika bra, när det ändå är så dåligt väder.
Om jag varit ledg så skulle detnog bli att storstäda! Men det får jag ta imorgon.
Fick ett sånt il att rengöra hela huset och kanske passa på att piffa till hemmet lite.
Vi har tagit in en gammal bänk och ställt i hallen.. som så småningom ska målas om och kläs in i nått lurvigt! ;)
Har även tavlor som inte fått komma upp på väggarna..
Walk in closet har inte heller påbörjats..
Så imorgon blir det att rensa rummet för att kunna börja förbereda "renoveringen" i rummet !!
Igår blev det en shoppingrunda på stan med Marika..
Jag kom hem med  massor nytt och fint till både mig och hemmet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback