oh lord!!

Blev verkligen shopping idag..
Både jag och Frida (svägerskan) spenderade lite mer än vi räknat med idag på stan i Luleå..
Jag är helnöjd med ALLT.. det blev mycket inredning från lagerhous.. och även en massa kläder!
Ska dock testa ett par leggins från Indiska (som jag inte provade i butiken) och en klänning från H&M (som jag inte heller provade)
Men jag hoppas att allting passar!!
Fick även hem med posten ett paket från Kicks.. Lite mac grejjer och ett nagellack..
Även det passade kanonbra!
Tycker annars att det ä jevligt svårt att beställa smink då oftast färgerna inte riktigt är rättvisa på bilderna..
Men fan vad nöjd jag är med denna dag!!!
Nu ska vi plocka undan och göra fint för ikväll bjuder vi Fia (svärmor) och Britt på middag! :)
blir paj till förrätt, hemmagjorda piroger till varmrätt och panacotta till efterrätt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback