nytt bord till källaren

Idag efter jobbet så drog jag ner till stan för att möte upp Jonna..
Shopping och lunch hann vi med innan tiden helt plötsligt sprang iväg och Jonna blev
tvungen åka hem..
Jag drog vidare på stan i hopp om att försöka hitta en snygg kruka till min Orkide som jag fick av farmor i födelsedagspresent! Hittade tyvärr ingen kruka..
Men jag hittade inne på Kupan ett jäkligt snyggt bord som kommer passa skitbra nere i källarn!!
Benen är målade svart och bordsskivan är lackad trä.. Tyvärr så är var det "lack-klumpar" och bubblor på bordet som gjorde att jag kände mig tvungen att måla om det VITT..
Svart och vitt är ju också min melodi.. Men ibland är det faktiskt himla snyggt med nån trädetalj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback