Lördag

Trött trött trött!!
Vaknade imorse strax efter fem..
jag förstår min kropp som säger åt mig att vakna då..
Jag går ju faktiskt och lägger mig kl 21 och får de timmar sömn som jag behöver..
Men men.. Ibland måste ju kroppen få säga ifrån ;)
Det gick inte speciellt bra med målningen av bordet igår, eftersom en flugjävel hade lyckats fastna i färgen och jag var tvungen peta bort honom och måla över hans vingar som hade fastnat kvar på bordet..
Så jag ska nu på morgonen känna om jag kanske måste slipa lite på bordet igen eller om jag helt enkelt bara kan måla på ett till varv!
Sen kommer den svåra biten..
Benen och undersidan är ju svart och ovansidan är vit..
Kanten på bordet är svart och jag måste få till en jämn linje där det svarta möter det vita..
Känns mer som ett fall för Robban men nu är ju han i Rom på konferens så jag för sköta det hela själv :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

maskeringstejp?

2011-10-22 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback