Den morgonpigge

Vaknade och klev upp före väckarklockan ringde imorse !
Det måste ju bara vara positivt! Att få gå och lägga sig när man är trött och kliva upp utvilad!
Det har jag nog aldrig tidigare varit med om.. Och speciellt på arbetsdagar!
Nu är klockan alltså 20 över 6.. Jag brukar vanligtvis kliva upp den här tiden..
Men nu sitter jag här.. Påklädd och sminkad och väntar bara på att tiden ska gå!
Idag jobbar jag i alla fall bara 7-12 och dagen ser ut som så att jag ska träffa Linnea på eftermiddagen.
Sen ska vi på Korpen ikväll på Step.... som vanligt!
Kom även på att jag måste köpa ett nytt kort eftersom mitt går ut på torsdag!! CRAP!
Den här gången blir det bara halvårskort eftersom jag inte tränade NÅNTING i somras.. skämmes!!
Så det är nog inte värt att köpa helårs igen!
Hittade webcam inställningar nu på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback