busig katt

Dimma har gjort precis som hon har velat enda sen hon var en liten kattunge..
Kanske är det bra och hon har lärt oss att förstå hennes språk.
Igår morse hoppa hon ner i badkaret och satte sig där och tittade på mig.. som om jag var trög och inte fattade..
Efter en stund förstod jag.. Jag gick till hennes vattenskål och såg att den var tom..
Hon har förut nångång gjorde sådär och då meddelat att ja måste fylla på vattenskålen..
Hon är inte dum alls min lilla Dimma..
Strax innan jag skulle åka iväg på kvällsjobb så hittade jag Dimma inne i garderoben... bakom alla mina kläder..
Hon hade i och för sig kastat ner flera linnen för att få bättre plats..  Men hon är gode söt så jag låter henne hålla på sådär :D

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, vilken rolig katt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback