sjukling

Har det hur tråkigt som helst här hemma..
Sedan i söndags har jag haft en hemsk huvudvärk som kommer från nacken.. Det känns som att någon drar och sliter i nån sena precis vid BH bandet.. som sliter hela vägen fram till pannan.
Har tidigare varit sjukskriven med liknande nack-ont.. Då hade jag en kraftig inflammation i bröstrygg och nacke..
Den gången kunde jg inte böja ner huvudet så hakan nådde bröstkorgen. Det kan jag idag.. Det är svårare att titla huvudet åt sidan..
Igår kändes det verkligen som att muskeln som håller upp huvudet, var stel som en pinne.
Trodde verkligen att jag kunde åka och jobba, men jag tog mig ut till bilen, tog djupa andetag för redan där började jag må illa..
Sedan hann jag bara köra 3-4 kvarter upp så började jag känna mig ritktigt spyfärdig..
Vände om, stannade bilen efter korsningen och klev ur.. Ringde jobbet och hann inte riktigt samla mig, så direkt när Carro svarade så sprack rösten och jag började tokgrina.. Jag blev så fruktansvärt rädd när jag helt plötsligt började må så himla dåligt! AV SMÄRTA.. Usch!!
Så jag sjukanmälde mig igår och idag.. Skulle egentligen ha jobbat till 12 och har bokad tid kl 15 hos Dr Jörgen Boström. Så det kändes lika bra att sjukanmäla denna dag också.. Och tur var ju då det..
Har legat med vetekudden på morgonen, har ännu inte fått i mig varke frukost eller lunch eftersom jag känner mig så matt då jag är uppe och går omkring..
Nog är jag något piggare, men skulle inte ha orkat jobba idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback