nu var det ett tag sen

jag försov mig eller som jag vaknade före klockan..
Igår trodde jag verkligen att jag jobbade 12-21 idag.. Men då Robban sa att jag jobbade Delad tur 7-12  16-21 så blev jag fundersam.. No hade han rätt..
Jag kunde ha försovit mig idag om inte han hade sagt nånting!!
Men istället vaknde jag 05:57..  Tre minuter före vckarklockan ringer!
Och känner mig faktiskt pigg för en gångs skull!
Jag har halkat in i ett mönster nu där jag bara är trött hela tiden.
Igår slutae jag 13:30 och när jag kom hem så la jag mig på soffan och sov till ca 16.. Inte bra!!
Men behövs väl säkert! :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kikade in en sväng!

Det där med trötthet känner jag igen. inte kul när man är så trött.



Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback