Torsdagkväll

Känner mig nästan lite ledsen måste jag erkänna.
Ikväll var det sista passet Aerobic på korpen. För på sommarschemat är det inte lagt in någon aerobic.
Jag var galet taggad och det var så fruktansvärt kul!
Älskar verkligen Emmys träningspass!
Men vi är ju påväg mot sommaren och då kommer det inte blir liiiika flitigt att hänga på korpen varje dag, kommer ju röra på mig på ett annat sätt.. Mina inlines har åkt fram och kommer invigas imorgon påväg till jobbet!
Min söta rosa cykel kommer också snart att dammas av och rulla flera mil!

Efter träningen tog jag fram ett halvgammalt "provschampoo" som jag fått hem i en beställning från kicks.
Tommy guns hette det tror jag. Så nu hoppas jag att jag har fylligt volymigt ofrissigt hår imorgon!! som det stod på förpackningen!
Efter duschen åkte en ansiktsmask på som doftar granatäpple! Har nog suttit i någ länge nu och behöver sköljas bort!



Tack för idag! Det har varit en KANONbra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback