röd eller svart?



Både Frida och Robert verkar se mig som svarthårig brud.

I min bröllopsbild som jag har nu så ser jag mig själv med klarrött hår.
Jag undrar hur det kommer att bli..

Om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog att färga håret svart i sommar.
Jag tycker det är så snyggt att vara brun och ha blankt svart hår.
Men det vette tusan hur det blir i år.
Börjar faktiskt känna lite sug efter svart hår nu.
Men det är nog mest för att jag inte får göra nånting med håret nu när min
hårbotten är åt helvete! Exemen är jävlig dryg och förbannat jobbigt.
Det börjar som tur är bli bättre nu, men ännu är det inte bra..
Så jag ska inte använda nå färgning eller hårprodukter nu på ett bra tag.
Sen blir det att färga håret!! Rött eller svart?



Kommentarer
Postat av: Ida

Svart! :-)

Postat av: Ida igen

Åh vad vackert, jo helt klart svart.. med vita små blommor i :-)

2011-05-10 @ 18:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback