förra inlägget

fick jag 8 kommentarer på.
2st från lillsyrran och 6st från tjejer som vill att jag ska klicka in på deras blogg..
Hur ids man gå in på en blogg, skriva på ett inlägg utan att ens ha intresserat sig av att läsa litegrann i alla fall?
Folk kommenterade förra inlägget med: vad överraskade du dem med?


Ja, jag hade lagt upp en bild.. På de senaste bilderna av mig har jag varit rödhårig.
Jag har alltså färgat håret svart igen!
Färgen som passar mig bäst och som jag alltid trivs med!
Jag kommer vara en black bride.. inte en redhead

Känns kanonbra och jag håller på att ställa in mig på att se mig själv i svart hår i min bröllopsbild som jag målat upp.
Jag valde att färga håret svart för att jag kände att jag inte skulle trivas med att låta håret vila i sommar och blekas av solen och vara koppar dassig rödfärg. Jag ville ha knallrött.. varm klar röd hårfärg..
Men det skulle aldrig varit värt det. Nu men svart hår kommer håret vara snyggt hela vägen till bröllopet!


Kommentarer
Postat av: malin

hej babe!du kommer vara sååå snygg:)tack för sminkningen,robert tyckte jag var jättefin:)och tack för fikat,det var suuupergott!!!vi kan väl höras av i veckan,och jag har då förberett robert att jag ska med dig o träna på måndag:)puss

Postat av: Linnéa

Tråkigt då folk bara kommenterar utan att ens ha läst det man skrivit. Som de gånger man skriver att man har en dålig dag och så frågar de hur man mår och om man kan klicka sig in på deras tävling eller liknande.



Blev i alla fall riktigt snyggt med svart hår!:)

2011-05-18 @ 12:12:41
URL: http://linneaburman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback