vi ska gifta oss

Vad händer?
Jag går omkring om kommer hela tiden på mig själv att Robban faktiskt har friat!
Märker ju att det kommer att ta ett tag innan jag kan lugna ner mig och låta det sjunka in.
Ikväll har jag försökt hitta lite inspiration till bröllopsfrisyr.. Men guud så svårt det är.
Sen är ju frågan.. var blir det för klänning? En AS snygg ljuvlig bröllopsklänning eller blir det att beställa en assnygg "vanlig" klänning?
Stort bröllop? Var nånstans? Lokal eller kyrka?

Rockabilly frisyr och cool klänning är vad jag just nu letar efter :D


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhh så roligt!! Så glad för er :) Måste få ta del av dina planer och träffas snart! :) Puss på er!

2011-03-31 @ 03:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback