SUCK

Har börjat bli less mina smoothies!
Min favorit blev mango+banan men jag har nog förätit mig på den
för nu tycker jag inte riktigt om den.
Och de andra varianterna är inte heller sådär JÄTTEGOD som de brukade vara.



Började köpa hem apelsin, ni som känner mig från skoltiden kommer kanske ihåg att jag älskar apelsiner och brukade nästan varje dag ha med mig 2 st till skolan.
Nu när vi köper hem apelsiner så hinner jag knappt äta nån innan Robert har ätit upp dem.
Han som brukade äta mackor, mackor, chips och nötter.. äter nu istället frukt, fil och smoothies.
Det som jag har dille på och äter mycket av, måste vi alltså numer köpa betydligt mer av.. För det är hela tiden slut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gjorde smootie på passionsfrukt och banan, i brist på annat och det blev svin gott!!!! Sen brukar jag göra på galia eller vattenmelon och det är en mild och len smak. Testa :)

2011-03-04 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback