Söndag

Jobbar delad tur idag.. Jag börjar alltså om att jobba om en halvtimme..
Men nu sitter jag i soffan och taggar ner en stund.
Har jobbat då som sagt imorse 7-12 sen har vi varit ute och grillat med Sara, André, Edward och Zlatan.
Jag åkte bara snabbt hem för att byta om och sedan iväg till Sara och André.
André körde skoter och vi fick åka pulka ut på isen och över till fårön.
Där har vi alltså varit i nästan tre timmar och grillat och myst!

Känner nu att jag börjar bli kraftigt trött.. jag som vanligtvis sover på rasten då jag har delad tur.
Men detta var helt värt det. Härligt väder och jävligt bra sällskap!!
Måste göras om.

Kommentarer
Postat av: Linda Nilsson

ojojoj va du jobbar!! Tur att ni snart ska iväg så du får vila lite :)) Är sämst på kommentera men du ska veta att jag äääälskar dig blogg!! Du är bäst på uppdatera o skriva smått o gott, tips o trix...läser flera ggr/dag o har den tom som favvo på min ajfån :))alltid lika kul o se vad du hittat på :P..Hoppas vi ses snart darling!! Sköt om dig Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback