NIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEE

Väckte mig själv från min powernap när jag drömde en hemskt dröm.
Jag var ute med Britt's labrador Nisse och vi sprang in i ett stenslott..
Väl där inne då kom en vit/ljut hjort in och Nisse springer efter den så jag tappar kopplet.
Efter några sekunder så hoppar dem båda in i slottet igen och jag får tag i Nisses koppel.
Men då har hunden lyckats bita sig fast i hjortens päls under hakan och VÄGRAR släppa taget.
Jag släpper kopplet som försöker kalla på honom men han vägrar släppa.
Jag bestämmer mig för att busvissla men har fingervantar på mig så jag får inte fram något ljud.
Då ser jag ut hjorten börjar hoppa på bakbenen och försöker sparka Nisse med frambenen..
Ser riktigt hur Nisse kniper ihop ögonen (som vi människor gör för att skydda ögonen)
När jag väl får av mig fingervantarna och busvisslar så lyssnar han ändå inte på mig..
Då böjer sig hjorten ner och hugger tag om Nisses hals, som ett vilddjur....

DÅ blev jag livrädd och väckte mig själv

HUVVA!



Lilla Nisse som valp sommaren 09

Kommentarer
Postat av: NilsAugust

MEN HUUUUUVVALIGEN jag som ALDRIG biter någon....jag ska ALDRIG jaga hjortar...

2011-03-04 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback