lyckades

Yey, det jag bakade idag blev succe! TROTS att jag tappade kanelburken i socker-vanilj-kanel blandningen.
Blandade det i en liten burk som tur var.. så jag kunde ösa ut kanelen. Jävligt klantigt bara..
Gubben smakade en bulla och älskade den. Har själv inte smakat någon eftersom jag inte riktigt är så mycket för bullar.. Men när karln kommer hem från gymmet så ska vi nog ta fram en bullpåse och en mjölkliter ;)

Kom nyss hem från Leos 4års kalas. Han var så stilig med jeansskjorta.
Kommer så väl ihåg denna dag för 4 år sedan då jag fick veta att han hade anlänt.
Jag var nere i Sandviken med min vän Sofia (som bor där) och skulle se Byz spela. hahaha kanske inte riktigt min musik men kul hade vi då i alla fall.
Har till och med en bild på mig då jag pratar med Marika i telefonen några timmar efter förlossningen.



Snygga gossen, inte många dagar gammal :D




Jag och lilla snyggpolarn Leo 2007

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha BYZ! jag dör av tanken...

Vart är dte där trapphuset någonstans?! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback